Aktualności

Specjalista chorób płuc podejmie pracę w Poradni Chorób Płuc na terenie Tarnowa
2018-11-14
Zainteresowanych prosimy o kontakt z Panem Doktorem Krzysztof Mondel (PWZ: 1162670) na dane poniżej:   E-mail: mkrex@o2.pl Tel. 507 496 080
Obywatelska inicjatywa ustawodawcza - SZCZEPIMY, BO MYŚLIMY
2018-11-09
  Materiały do pobrania: Obowiązek szczepień - projekt ustawy Lista do zbierania podpisów
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o. zatrudni lekarza dentystę w ramach stomatologicznej pomocy doraźnej
2018-11-05
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, ul. E. Kwiatkowskiego 15, zatrudni lekarza dentystę  do pracy w ramach stomatologicznej pomocy doraźnej. Praca w dni robocze w godz....
List Prezesa NRL do czlonkow samorzadu lekarskiego z dnia 5.10.2018
2018-10-09
Publikujemy List Prezesa NRL do czlonkow samorzadu lekarskiego z dnia 5.10.2018. Bardzo prosimy o zapoznanie się z listem klikając tutaj

kontakt z nami
Biuro OIL w Tarnowie
tel/fax:
14 688 88 30
E-mail: tarnow@hipokrates.org

UWAGA !
ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO !

Nowy rachunek:
Deutsche Bank S.A
74 1910 1048 2640 0010 1213 0001 

NIP: 873-12-06-789

33-100 Tarnów
ul. Ignacego Mościckiego 16

Godziny pracy biura:
poniedziałek 10 - 17
wtorek 8 - 15
środa 10 - 17
czwartek 8 - 15
piątek 8 - 15

Pomoc prawna - informacja
.

Rejestracja działalności leczniczej

1. Rejestracja praktyki lekarskiej.

     Zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej z dniem 1 kwietnia 2013 r. lekarze                 i lekarze dentyści prowadzący działalność w ramach prywatnej praktyki  zobligowani  są  do elektronicznego składania wniosków dotyczących wpisu, zmian i wykreślenia praktyki lekarskiej poprzez platformę Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
 Niezbędnym elementem do żłożenia  wniosku  elektronicznego jest  posiadanie przez lekarza  profilu zaufanego w systemie  ePUAP lub  bezpiecznego podpisu elektronicznego, które pod względem skutków prawnych są równoważne z podpisem własnoręcznym.
  Wnioski niepodpisane elektronicznie będą traktowane  jako niekompletne i zostaną odesłane do składającego z informacją o konieczności ich uzupełnienia.
Szczegółowe informacje o uzyskaniu elektronicznego podpisu można uzyskać poniżej.
Konto w systemie ePUAP
  http://www.epuap.gov.pl/wps/portal/E2_ZakladanieKonta

 Podpis elektroniczny
http://www.mg.gov.pl/Wspieranie+przedsiebiorczosci/Dzialalnosc+gospodarcza+i+e-przedsiebiorczosc/Podpis+elektroniczny

       Drugą czynnością niezbędną do rejestracji elektronicznej praktyk będzie założenie konta użytkownika                 na stronie  www.rpwdl.csioz.gov.pl  w zakładce PRAKTYKI LEKARZY I  LEKARZY DENTYSTÓW -LOGOWANIE DO APLIKACJI PRAKTYK ZAWODOWYCH.

 Osoba składająca wniosek, aby mogła  korzystać z systemu powinna uzyskać uprawnienia                            do księgi rejestrowej, która umożliwi podgląd i wydruk dokumentów rejestracyjnych oraz tworzenie wniosków dotyczących zmian w księdze rejestrowej. Wniosek  do pobrania.
Wypełniony wniosek o nadanie uprawnień należy złożyć osobiście, wysłać e-mailem lub poprzez  pocztę                  do właściwej Izby Lekarskiej,  która nada uprawnienia do księgi rejestrowej. 
 Po dokonaniu powyższych czynności można wnioskować o rejestrację praktyki,  dokonywać zmian                             w praktykach już istniejących, jak i wykreślać praktykę z rejestru. Podmiot wykonujący działalność leczniczą , wpisany do rejestru jest zobowiązany zgłaszać organowi prowadzącemu rejestr wszelkie zmiany danych objętych rejestrem w terminie 14 dni od dnia powstania.

 Zgodnie z art.104. ustawy o działalności leczniczej z 15 kwietnia 2011 r. organ prowadzący rejestr dokonuje wpisu do rejestru w terminie 30 dni od dnia wpływu wniosku o wpis do rejestru wraz  z oświadczeniem.  Po upływie 40 dni gdy organ nie dokona wpisu, wnioskodawca może rozpocząć działalność.
Nie dotyczy to przypadku gdy, organ wezwał tego wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku,  nie później   niż przed upływem 7 dni od jego otrzymania.

2. Wykaz dokumentów potrzebnych do rejestracji - do pobrania.

3. Informacja o opłatach rejestracyjnych -  do pobrania.

4. Obowiązki wynikające z prowadzenia prywatnych praktyk lekarskich.
    a) Obowiązek statystyczny - do pobrania 
    b) Prowadzenie ewidencji odpadów medycznych - do pobrania.
    c) Wykaz obowiązków lekarzy i lekarzy dentystów jako przedsiębiorców prowadzących praktyki zawodowe, 
        przygotowany przez dr Halinę Porębską we współpracy z biurem prawnym Okręgowej Izby Lekarskiej
        w Gdańsku -
 do pobrania

5. Zasady informowania przez lekarzy i lekarzy dentystów o udzielanych  świadczeniach zdrowotnych - do pobrania.