Aktualności

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT NA UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
2020-09-23
OGŁOSZENIE  O KONKURSIE OFERT NA UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH     Dyrektor  Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika  w Tarnowie   na podstawie art. 26 ust.3...
Badanie warunków i komfortu pracy personelu podmiotów leczniczych w okresie pandemii COVID -19
2020-09-11
Szanowni Państwo, jako pracownicy naukowi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie prowadzimy ogólnopolskie badanie poświęcone zagadnieniom zarządzania personelem podmiotów...
ZMIANY w przepisach prawnych
2020-09-09
Aby zapoznać się z treścią, kliknij tutaj  
SPRAWOZDANIE Z ODPADÓW ZA 2019 (Instrukcja)
2020-09-07
Szanowni Państwo, przekazujemy INSTRUKCJĘ UTWORZENIA I ZŁOŻENIA ELEKTRONICZNEGO SPRAWOZDANIA PRZEZ PODMIOTY WYKONUJĄCE DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ POPRZEZ PLATFORMĘ BDO Termin złożenia sprawozdania o...

 

 

 

Biuro Okręgowej Izby Lekarskiej w Tarnowie jest czynne:

Poniedziałek- 10.00-17.00

Wtorek- 08.00- 15.00

Środa -10.00 -17.00

Czwartek- 08.00- 15.00

Piątek - 8:00 - 15:00

 

Kontakt z nami
Biuro OIL w Tarnowie
tel/fax: 14 688 88 30
Konto bankowe:
74 1910 1048 2640 0010 1213 0001
E-mail: tarnow@hipokrates.org

NIP: 873-12-06-789

33-100 Tarnów
ul. Ignacego Mościckiego 16

Pomoc prawna - informacja

 

 


 

.

Aktualności

Badanie warunków i komfortu pracy personelu podmiotów leczniczych w okresie pandemii COVID -19
2020-09-11

Szanowni Państwo,

jako pracownicy naukowi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie prowadzimy ogólnopolskie badanie poświęcone zagadnieniom zarządzania personelem podmiotów leczniczych w okresie pandemii COVID-19. Elementem badania jest ankieta diagnozująca warunki oraz komfort pracy personelu podmiotów leczniczych.

 

Zwracamy się z gorącą prośbą do Państwa o udział w badaniu ankietowym oraz o wsparcie w rozpowszechnieniu informacji o naszym badaniu i linku do ankiety wśród współpracujących z Państwem osób z systemu ochrony zdrowia. Liczymy, że zebrane w ankiecie informacje pozwolą nam wskazać problemy do rozwiązania oraz dobre praktyki, które przyczynią się w najbliższej przyszłości do zwiększenia komfortu Państwa pracy.

 

Ankieta jest anonimowa, działa z wykorzystaniem Microsoft Forms (nie wysyła się jej mailem). Ankieta ma formę formularza on-line i może ją wypełnić jedynie osoba posiadająca link do ankiety. Można ją wypełnić z komputera albo przy użyciu smartfona. Na życzenie może zostać dostarczona wersja papierowa. Wypełnienie ankiety zajmuje ok.  5-7 minut (liczba pytań: 30-38).

 

Ankietę kierujemy wyłącznie do pracowników podmiotów leczniczych, w tym zarówno personelu medycznego, jak i administracji. Udział w badaniu jest dobrowolny.  Biorąc udział w tym badaniu, potwierdzacie Państwo, że macie ukończone 18 lat, jesteście pracownikami sektora ochrony zdrowia i zgadzacie się na udział w badaniu.

 

Mamy prośbę o przekazywanie linku do ankiety osobom z Państwa otoczenia zawodowego. Zależy nam na zebraniu jak największej liczby Państwa obserwacji, co zadziałało, a co należałoby usprawnić na przyszłość w podmiotach leczniczych.

 

LINK PRZEKIEROWUJĄCY DO FORMULARZA ANKIETY:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DhtOFuXIqUGbu29-1A7vBLJjTWmVJH1GpSa_h4avvSZUMEsyTUFKOExGTFNPMUM4NUJVTldLSjdFUy4u

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres mailowy: akrejn@sgh.waw.pl lub ekosyc@sgh.waw.pl

 

Zbiorcze wyniki i wnioski z ankiety zostaną opublikowane. Szczegółowe informacje o dostępie do publikacji będą podane na stronie Katedry Teorii Ekonomii, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 

 

Z góry bardzo dziękujemy za poświęcony nam czas oraz podzielenie się doświadczeniem!

 

dr Anna Krejner-Nowecka

dr Ewa Kosycarz

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie