-
W dokumencie „Prawo wykonywania zawodu” dokonuje się
wpisów obowiązkowych dotyczących: -
uchwały o przyznaniu PWZ w celu odbycia stażu podyplomowego, adaptacyjnego albo przystąpienia do testu umiejętności oraz o przyznaniu prawa wykonywania zawodu lekarza,
-
numeru rejestracyjnego,
-
przeniesienia się do innej izby,
-
przyznania ponownie prawa wykonywania zawodu lekarza,
-
zaprzestania przez lekarza wykonywania zawodu,
-
podjęcie wykonywania zawodu przez lekarza,
-
ograniczenia lekarza w wykonywaniu określonych czynności medycznych,
-
zawieszenia lekarzowi prawa wykonywania zawodu lekarza,
-
zmiany obywatelstwa,
-
uzyskania pwz w innym państwie,
-
wpisów uzupełniających:
-
zmiana nazwiska,
-
uzyskanych specjalizacji,
-
uzyskanych umiejętności medycznych,
-
uzyskanych stopni naukowych,
-
uzyskanych tytułów naukowych,
-
wpisów urzędowych:
-
przyznania prawa lekarzowi cudzoziemcowi w celu odbycia stażu, podyplomowego na czas odbycia stażu, miejsca oraz terminu ważności prawa,
-
potwierdzenia odbycia stażu podyplomowego,
-
potwierdzenia złożenia LEL\LDEK,
-
potwierdzenie odbycia stażu adaptacyjnego albo testu umiejętności,
-
ograniczenia przez okręgową radę lekarską lub sąd prawa wykonywania zawodu lekarza,
-
ustania przyczyny ograniczenia prawa wykonywania zawodu lekarza,
-
zaprzestanie wykonywania zawodu na czas nieokreślony,
-
podjęcie wykonywania zawodu,
-
zrzeczenie się prawa wykonywania zawodu,
-
liczby punktów edukacyjnych uzyskanych przez lekarza w ustalonym okresie,
-
potwierdzenie równowartości tytułu specjalisty uzyskanego w innym niż RP państwie UE.
Wszystkie zmiany nanoszone są na podstawie złożenia odpowiednich dokumentów, oświadczeń złożonych przez lekarza, uzyskanych z systemu PESEL, oraz z rejestru prywatnych praktyk, prawomocnych orzeczeń sądu lekarskiego, zarządzeń prezesa ORL, aktu zgonów oraz decyzji przewodniczącego komisji ds. rejestracji.
Zmiany dotyczące zmiany adresu miejsca zamieszkania do korespondencji można zgłaszać telefonicznie.